loading...
خرید دستگاه التراسونیک
امین مقتدر بازدید : 23 دوشنبه 10 آبان 1400 نظرات (0)

حمام التراسونیک یک پایگاه داده شیمی باز در مؤسسه ملی بهداشت ، استون را به عنوان یک حلال آلی بی رنگ، فرار و قابل اشتعال تعریف می کند. به آن دی متیل کتون، 2-پروپانون و بتا-کتوپروپان نیز می گویند. به عنوان یک حلال نقطه اشتعال پایین، پاک کننده استون به طور گسترده در تولید به عنوان یک چربی زدا بسیار موثر برای حذف بدون باقی مانده آلاینده ها در حمام اولتراسونیک استفاده می شود.
هشدارهای کلیدی یا "هشدارهای قرمز" برای استفاده از پاک کننده استون شامل نقطه اشتعال پایین، فرار و اشتعال پذیری است. به همین دلیل است که برای جلوگیری از آتش سوزی و انفجار احتمالی، برای استفاده ایمن از پاک کننده استون در حمام اولتراسونیک، اقدامات احتیاطی خاصی لازم است. در اینجا ما تجهیزات و روش هایی را که باید هنگام استفاده از پاک کننده استون در حمام اولتراسونیک دنبال کنید، شرح می دهیم.
چرا مراقبت هنگام استفاده از پاک کننده استون ضروری است؟
نقطه اشتعال چیست؟
پاک کننده استون، همراه با حلال های مشابه مانند تولوئن با نقطه اشتعال نسبتا پایین مشخص می شود.
نقطه اشتعال دمایی است که در آن یک ترکیب آلی خاص مانند یک پاک کننده استون بخار کافی برای احتراق در هوا در هنگام دریافت منبع اشتعال ایجاد می کند.
برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حمام التراسونیک با ما همراه باشید.

امین مقتدر بازدید : 25 پنجشنبه 06 آبان 1400 نظرات (0)

اخیراً، چن و ون یک روش جدید به کمک اولتراسونیک برای سنتز نانوسیال‌های طلای آبی حاوی GNP‌های کروی و صفحه‌شکل پیشنهاد کردند و نشان دادند که شکل و اندازه آنها قابل کنترل است. آنها نانوسیالات طلای آبی حاوی GNPهای کروی را با روش کاهش سیترات مرسوم سنتز کردند و سپس نانوسیال طلا را در حمام اولتراسونیک قرار دادند تا اثر زمان فراصوت بر اندازه نانوذرات را مطالعه کنند. آن‌ها همچنین نانوسیال‌های طلای آبی حاوی GNP صفحه‌شکل را با احیای سیترات محلول‌های کلرواوریک اسید (HAuCl4) غوطه‌ور در حمام اولتراسونیک در دمای اتاق سنتز کردند تا تأثیر زمان فراصوت بر مورفولوژی مواد طلای تولید شده را مطالعه کنند.
در این کار، تنها یک حمام اولتراسونیک معمولی بدون گرم کننده اضافی یا همزن مغناطیسی تحت شرایط جوی برای بررسی امکان تشکیل GNP های آبی با احیای سیترات سدیم استفاده شد. اگرچه فراصوت در این مطالعه در چن و ون استفاده شد، اما تأثیر آن کاملاً متفاوت است. از آنجایی که ما GNP های کروی شکل را در حضور فراصوت تولید کردیم، توانستیم اثرات فراصوت را بر تشکیل GNP های کروی شکل ببینیم. در مقابل، چنین اثراتی اساساً در تحقیقات چن و ون وجود نداشت، زیرا آنها GNP‌های کروی شکل آبی را که در غیاب فراصوت تشکیل و رشد کرده بودند، فراصوت می‌دادند. 
ما همچنین اثرات انرژی مافوق صوت را بر اندازه و مورفولوژی GNPها بررسی کردیم و یک طرح پیشنهادی برای درک نقش انرژی اولتراسونیک در تشکیل و رشد GNPهای کروی در یک حمام اولتراسونیک مورد بحث قرار دادیم. مطالعه حاضر برای اولین بار نشان می‌دهد که GNP‌های کروی آبی را می‌توان با احیای سیترات سدیم در یک حمام اولتراسونیک معمولی بدون هیچ بخاری اضافی یا همزن مغناطیسی تولید کرد. این سنتز تک مرحله‌ای از GNP‌های آبی با استفاده از یک حمام اولتراسونیک معمولی به ما امکان می‌دهد تا اثرات زمان فراصوت و انرژی مافوق صوت بر شکل‌گیری و رشد GNP را بررسی کنیم.

http://hamamoltrasonic2.deyblog.ir/

امین مقتدر بازدید : 27 پنجشنبه 06 آبان 1400 نظرات (0)

سونوشیمی همچنین برای سنتز طلای کلوئیدی از زمانی که کار پیشگام بر روی تشکیل GNPs با استفاده از صدای اولتراسونیک در سال 1980 انجام شد، استفاده شده است. مطالعات گسترده ای بر روی تولید سونوشیمیایی GNP برای بررسی اثرات بسیاری از متغیرهای سنتز بر اندازه GNP ها انجام شده است . این مطالعات نشان می دهد که بیشتر GNP ها در محلول های غیر آبی با استفاده از یک ژنراتور اولتراسونیک با شدت بالا سنتز شده اند. به عنوان مثال، الکل های مختلف به عنوان سیال پایه، عامل کاهنده و تثبیت کننده در بخش عمده کارهای سونوشیمیایی مورد استفاده قرار گرفتند .
 با این حال، با توجه به GNP های سنتز شده در محلول های آبی، تحقیقات محدودی انجام شده است. گزارش شده است که سرعت تشکیل GNPs در آب خالص بدون هیچ گونه افزودنی مانند سورفکتانت ها، پلیمرهای محلول در آب و الکل های آلیفاتیک و کتون ها در شرایط جوی تقریباً صفر بوده و در نتیجه تنها مقدار کمی از GNP های سنتز شده ناپایدار بوده است. و در عرض چند ساعت منعقد می شود . ژنراتورهای اولتراسونیک نوع شاخ یا فنجان در مطالعات قبلی برای اعمال انرژی اولتراسوند کافی برای ایجاد پیرولیز مولکول‌های مایع مورد استفاده قرار گرفتند. انرژی اولتراسونیک مناسب برای القای حباب های گاز در حال فروپاشی با دمای بالا (بیش از 4000 K) مورد نیاز است . همچنین گزارش شده است که کاهش طلا (III) هنگام استفاده از یک ژنراتور اولتراسونیک با شدت بالا رخ می دهد، اما این کاهش در هنگام استفاده از حمام اولتراسونیک معمولی رخ نمی دهد .


مطالعه حاضر علاقه مند به تولید GNP در آب است، نه در یک محیط آلی، زیرا GNP های مورد استفاده در کاربردهای بیولوژیکی در آب هستند. از این رو، سنتز GNP های آبی در یک فرآیند ساده تر اما سازگارتر با استفاده از یک حمام اولتراسونیک معمولی به جای دستگاه اولتراسونیک نوع شاخ یا فنجان، بسیار جالب است.
 اهمیت سنتز GNP های آبی به خوبی توسط و همکارانش خلاصه شده است. به شرح زیر: (1) نانوبلورهای طلای با کیفیت بالا در محلول‌های غیر آبی تحت دماهای بالا سنتز شده‌اند. (2) با این حال، از نقطه نظر شیمی سبز، تمام طرح های مصنوعی غیر آبی بسیار دور از ایده آل هستند. (3) آب ممکن است در نهایت به یک محیط قابل قبول برای رشد نانوبلورهای با کیفیت بالا با ترکیبات مختلف تبدیل شود . و (4) این آینده جذاب احتمالا با مطالعات سیستماتیک و کمی برخی از سیستم‌های مدل آبی که با دقت انتخاب شده‌اند، مانند نانوبلورهای طلای آبی که با احیای سیترات سنتز شده‌اند، حاصل خواهد شد. علاوه بر این، یک حمام اولتراسونیک معمولی ممکن است به یک دستگاه ساده برای تولید GNP های کروی با کیفیت سازگار در محلول های آبی تبدیل شود. با این حال، ناگاتا و همکاران. و اوکیتسو و همکاران. نشان داده اند که سنتز GNP های پایدار در آب خالص با استفاده از حمام التراسونیک معمولی در شرایط جوی به سختی امکان پذیر است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 420
  • بازدید کلی : 811